Golfäventyret på Hammarö Golfklubb

Publicerat: 2023-05-03 - 06:12

Klubbens träningsgrupp för de allra yngsta barnen heter Golfäventyret. Säsongens första samling är söndag 7 maj kl. 09:30-11:00.

Vi samlas vid juniorstugan som du hittar i närheten av första tee.
Barnen i Golfäventyret är födda 2015-2017 och huvudmålet för Hammarö GK är att barnen ska ha så roligt som möjligt på samlingarna. Samlingarna och Golfäventyrets verksamhet leds av föräldrar med stöttning av klubbens äldre juniorer och tränare.

Det finns klubbor att låna för den som önskar det. I början så kommer det att vara en samling per veckan, men ledarna och Hammarö GK hoppas att det går att utöka till två samlingar, med ett kortare semesteruppehåll.

Kontaktpersoner/ledare Golfäventyret 2023:
Adam Hertzberg, Adam.hertzberg@bjurfors.se
Jacob Ståhlbro, Jacob.stalbro@live.se
Fredrik Lawner, Fredrik.lawner@gmail.com

Anmälan till Golfäventyret görs via mail till malte@hammarogk.se. Träningsavgiften är 500:-.

Vi hälsar barn och föräldrar varmt välkomna till Golfäventyret på Hammarö Golfklubb!