BOKA SPELTID

Bokning av speltid på Hammarö GK gör du längre ned på sidan.

Alla tider bokas via MinGolf eller Min Golf bokningsapp

Klicka här för Min Golf bokningsapp

Bokningsregler 2024

• Man kan maximalt ha 3 aktiva bokningar i systemet, varav högst 2 får vara på en helg. Vi tillämpar 18-håls greenfee.
  • En ytterligare bokning kan göras för spel samma dag som den bokas.
  • Fullvärdiga medlemmar på Hammarö GK får bjuda med sig gäster (3 gäster/gång) till en fast greenfee på 500:- alla dagar. Medlemmen måste alltid själv boka starttiden både för sig själv och gästerna och även spela i bollen för att rabatten skall gälla (samma bokningsnummer på samtliga).
  • No-show tillämpas, obligatorisk ankomstregistrering, medlemmar 200:-, gäster aktuell greenfee.
  • Vid högt bokningstryck förbehåller sig klubben rätten att sammanföra 1/2/3-bollar till 4-bollar för att frigöra fler starttider.
  • Greenfee betalas direkt i "min golf" när du gör din bokning.

Giltiga introduktionskort:

• Sverigekort
  • Sverige Hedersmedlem (Guldmärke, Guldklubba, Elitmärke eller Silvermärke)
  • PGA
  • GAF
  • SGA
  • VGDF (får användas vid två tillfällen per säsong på Hammarö GK)

Korten får användas vid ett tillfälle per säsong om inte annat anges, och föranmälan är ett absolut krav via e-post: info@hammarogk.se.

Hammarö Golfklubb, Det naturliga valet för alla!

Boka speltid